Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2672
Назва: Структура та педагогічні умови формування самоосвітньої компетентності майбутніх фахівців
Автори: Самарук, Наталія
Ключові слова: компоненти
педагогічні умови
самоосвіта
самоосвітня компетентність
етапи
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Самарук, Наталія. Структура та педагогічні умови формування самоосвітньої компетентності майбутніх фахівців / Н. Самарук // Молодь і ринок. - 2019. - № 9. - С. 75-81. - Бібліогр.в кінці ст.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто проблеми формування самоосвітньої компетентності майбутніх фахівців.Висвітлено різні підходи до визначення поняття “самоосвіта” та виділено етапи самоосвіти. З’ясовано сутність поняття “самоосвітня компетентність”. Виділено компоненти самоосвітньої компетентності:мотиваційний, організаційний, процесуальний, контрольно-рефлексивний. Виділено етапи формування самоосвітньої компетенції. Проаналізовано різні підходи до виділення педагогічних умов, що сприяють ефективному формуванню самоосвітньої компетентності
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2672
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
182235-Текст статті-404689-1-10-20191030.pdf383,95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.