Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2672
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСамарук, Наталія-
dc.date.accessioned2023-11-10T09:29:19Z-
dc.date.available2023-11-10T09:29:19Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationСамарук, Наталія. Структура та педагогічні умови формування самоосвітньої компетентності майбутніх фахівців / Н. Самарук // Молодь і ринок. - 2019. - № 9. - С. 75-81. - Бібліогр.в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2672-
dc.description.abstractУ статті розглянуто проблеми формування самоосвітньої компетентності майбутніх фахівців.Висвітлено різні підходи до визначення поняття “самоосвіта” та виділено етапи самоосвіти. З’ясовано сутність поняття “самоосвітня компетентність”. Виділено компоненти самоосвітньої компетентності:мотиваційний, організаційний, процесуальний, контрольно-рефлексивний. Виділено етапи формування самоосвітньої компетенції. Проаналізовано різні підходи до виділення педагогічних умов, що сприяють ефективному формуванню самоосвітньої компетентностіuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectкомпонентиuk_UA
dc.subjectпедагогічні умовиuk_UA
dc.subjectсамоосвітаuk_UA
dc.subjectсамоосвітня компетентністьuk_UA
dc.subjectетапиuk_UA
dc.titleСтруктура та педагогічні умови формування самоосвітньої компетентності майбутніх фахівцівuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
182235-Текст статті-404689-1-10-20191030.pdf383,95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.