Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/892
Назва: Чинники впровадження сучасних інформаційних технологій у підготовці вчителя англійської мови
Автори: Брода, Мар'яна
Ключові слова: інформаційні технології
індивідуалізація та диференціація навчання
форми та методи навчальної діяльності
чинники
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Брода, Мар'яна Чинники впровадження сучасних інформаційних технологій у підготовці вчителя англійської мови / М. Брода // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / МОН України, ДДПУ ім. І. Франка ; [редкол.: М. М. Чепіль (гол. ред.), О. М. Кобрій (заст. гол. ред.), В. П. Кемінь та ін.]. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2016. – Вип. 3/35 : Педагогіка. – С. 43-51
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовується важлива роль сучасних інформаційних технологій у демократизації підготовки майбутнього вчителя англійської мови та розкриваються відповідні чинники їх упровадження у ВНЗ України. Вони стосуються індивідуалізації і диференціації навчальної діяльності студентів, її оцінювання викладачем у поєднанні із самоконтролем і самооцінкою студентів, оптимального поєднання форм та методів їхнього самостійного навчання тощо. Водночас охарактеризоване місце Інтернет-ресурсів, on-line курсів, відео-матеріалів у процесі викладання англійської мови. Наголошено на ролі викладача як організатора роботи
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/892
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
брода.pdf250,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.