Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/892
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБрода, Мар'яна-
dc.date.accessioned2022-01-31T08:08:55Z-
dc.date.available2022-01-31T08:08:55Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationБрода, Мар'яна Чинники впровадження сучасних інформаційних технологій у підготовці вчителя англійської мови / М. Брода // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / МОН України, ДДПУ ім. І. Франка ; [редкол.: М. М. Чепіль (гол. ред.), О. М. Кобрій (заст. гол. ред.), В. П. Кемінь та ін.]. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2016. – Вип. 3/35 : Педагогіка. – С. 43-51uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/892-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовується важлива роль сучасних інформаційних технологій у демократизації підготовки майбутнього вчителя англійської мови та розкриваються відповідні чинники їх упровадження у ВНЗ України. Вони стосуються індивідуалізації і диференціації навчальної діяльності студентів, її оцінювання викладачем у поєднанні із самоконтролем і самооцінкою студентів, оптимального поєднання форм та методів їхнього самостійного навчання тощо. Водночас охарактеризоване місце Інтернет-ресурсів, on-line курсів, відео-матеріалів у процесі викладання англійської мови. Наголошено на ролі викладача як організатора роботиuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectінформаційні технологіїuk_UA
dc.subjectіндивідуалізація та диференціація навчанняuk_UA
dc.subjectформи та методи навчальної діяльностіuk_UA
dc.subjectчинникиuk_UA
dc.titleЧинники впровадження сучасних інформаційних технологій у підготовці вчителя англійської мовиuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
брода.pdf250,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.