Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/865
Назва: ОРГАНІЗАЦІЯ АКТИВНОГО ВІДПОЧИНКУ ДЛЯ ЗНИЖЕННЯ НЕРВОВО-ЕМОЦІЙНОГО НАПРУЖЕННЯ СТУДЕНТІВ-ПЕРШОКУРСНИКІВ В АДАПТАЦІЙНОМУ ПЕРІОДІ НАВЧАННЯ
Автори: Мацола, Наталія
Головчак, Андрій
Дата публікації: 2017
Видавництво: Fundamental And Applied Researches: Contemporary Scientifical and practical Solutions and Approaches: A Collection of Materials of the III International Scientific
Опис: Навчальна діяльність студента у вищому навчальному закладі специфічна за своєю метою, умовами і мотивами і має певні відмінності від навчальної праці школяра. Вчені визначають такі її особливості: -вивчення наук зі складним понятійно-категоріальним апаратом, що передбачає значне інтелектуальне навантаження;-специфічні різновиди та засоби навчальної діяльності;-особливі умови діяльності;-тривалість навчальних занять;-значна питома вага самостійної начальної роботи;-складність завдань навчально-професійної діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/865
Розташовується у зібраннях:Наукові видання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Фунд_та_приклад_досл_2017 (3) (1).pdf3,97 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.