Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/865
Назва: | ОРГАНІЗАЦІЯ АКТИВНОГО ВІДПОЧИНКУ ДЛЯ ЗНИЖЕННЯ НЕРВОВО-ЕМОЦІЙНОГО НАПРУЖЕННЯ СТУДЕНТІВ-ПЕРШОКУРСНИКІВ В АДАПТАЦІЙНОМУ ПЕРІОДІ НАВЧАННЯ |
Автори: | Мацола, Наталія Головчак, Андрій |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | Fundamental And Applied Researches: Contemporary Scientifical and practical Solutions and Approaches: A Collection of Materials of the III International Scientific |
Опис: | Навчальна діяльність студента у вищому навчальному закладі специфічна за своєю метою, умовами і мотивами і має певні відмінності від навчальної праці школяра. Вчені визначають такі її особливості: -вивчення наук зі складним понятійно-категоріальним апаратом, що передбачає значне інтелектуальне навантаження;-специфічні різновиди та засоби навчальної діяльності;-особливі умови діяльності;-тривалість навчальних занять;-значна питома вага самостійної начальної роботи;-складність завдань навчально-професійної діяльності. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/865 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові видання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Фунд_та_приклад_досл_2017 (3) (1).pdf | 3,97 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.