Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/865
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМацола, Наталія-
dc.contributor.authorГоловчак, Андрій-
dc.date.accessioned2022-01-22T12:03:47Z-
dc.date.available2022-01-22T12:03:47Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/865-
dc.descriptionНавчальна діяльність студента у вищому навчальному закладі специфічна за своєю метою, умовами і мотивами і має певні відмінності від навчальної праці школяра. Вчені визначають такі її особливості: -вивчення наук зі складним понятійно-категоріальним апаратом, що передбачає значне інтелектуальне навантаження;-специфічні різновиди та засоби навчальної діяльності;-особливі умови діяльності;-тривалість навчальних занять;-значна питома вага самостійної начальної роботи;-складність завдань навчально-професійної діяльності.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherFundamental And Applied Researches: Contemporary Scientifical and practical Solutions and Approaches: A Collection of Materials of the III International Scientificuk_UA
dc.titleОРГАНІЗАЦІЯ АКТИВНОГО ВІДПОЧИНКУ ДЛЯ ЗНИЖЕННЯ НЕРВОВО-ЕМОЦІЙНОГО НАПРУЖЕННЯ СТУДЕНТІВ-ПЕРШОКУРСНИКІВ В АДАПТАЦІЙНОМУ ПЕРІОДІ НАВЧАННЯuk_UA
dc.typeТезаuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Фунд_та_приклад_досл_2017 (3) (1).pdf3,97 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.