Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/744
Назва: Tracing and assessing the students’ progress using the teaching method – Dalton plan
Інші назви: Контроль та оцінювання досягнень учнів при використанні методу Дальтон-план
Автори: Petrechko, Mariana
Ключові слова: метод
завдання
графік
конференція
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Петречко, Мар'яна Контроль та оцінювання досягнень учнів при використанні методу Дальтон-план = Petechko Mariana. Tracing and Assessing the Students' Progress Using the Teaching Method-Dalton Plan / М. Петречко // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / [редкол.: М. М. Чепіль (гол. ред.), О. М. Кобрій (заст. гол. ред.), В. П. Кемінь та ін.] ; МОН України, ДДПУ ім. І. Франка. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2015. – Вип. 1/33 : Педагогіка. – С. 139-147. – Текст англ. м
Короткий огляд (реферат): У статті досліджуються методи контролю за розвитком учнів у навчальному процесі при використанні методу Хелен Паркхерст – Дальтон-план. Вивчаються особливості побудови графіків, використання тестів, індивідуальних, групових та класних занять. Аналізується проблема оцінювання навчальних досягнень учнів при використанні даного методу індивідуалізованого навчання
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/744
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
петречко (2).pdf184,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.