Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7029
Назва: Книга Е.Портер «Полліана» як приклад оптимізму для сучасного читача
Інші назви: Книга Е.Портер «Полліана» як приклад оптимізму для сучасного читача
Автори: Грицик, Марія-Вікторія Володимирівна
Ключові слова: світ дитинства, дитяча література, принцип Полліанни, оптимізм, радість.
Дата публікації: 2-гру-2024
Видавництво: ДДПУ
Бібліографічний опис: Книга Е.Портер «Полліана» як приклад оптимізму для сучасного читача
Короткий огляд (реферат): Анотація Грицик Марія-Вікторія. Книга Е.Портер «Полліанна» як приклад оптимізму для сучасного читача Проблема зображення дитинства в художньому творі постійно перебуває в центрі уваги багатьохучених і методистів.Аналіз творчості популярних дитячих письменників, книги яких вивчаються в шкільному курсі зарубіжної літератури, дозволяє прочитати їхні відомі твори по-новому, акцентувати на авторських особливостях зображення світу дитинства, виявити деякі специфічні властивості дитячої літератури, пов’язані з розумінням дитини як суб’єкта та дитинства як самодостатнього періоду в житті людини. У цьому аспекті доцільним є вивчення роману Елеонор Портер «Полліанна»,в якому репрезентовано неповторний світ дитини в суперечливій єдності розуму та почуттів, визначити його роль і місце в контексті розвитку дитячої літератури та провідних уявлень про дитинство.
Опис: Проблема зображення дитинства в художньому творі постійно перебуває в центрі уваги багатьохучених і методистів.Аналіз творчості популярних дитячих письменників, книги яких вивчаються в шкільному курсі зарубіжної літератури, дозволяє прочитати їхні відомі твори по-новому, акцентувати на авторських особливостях зображення світу дитинства, виявити деякі специфічні властивості дитячої літератури, пов’язані з розумінням дитини як суб’єкта та дитинства як самодостатнього періоду в житті людини. У цьому аспекті доцільним є вивчення роману Елеонор Портер «Полліанна»,в якому репрезентовано неповторний світ дитини в суперечливій єдності розуму та почуттів, визначити його роль і місце в контексті розвитку дитячої літератури та провідних уявлень про дитинство.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7029
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.