Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7029Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Грицик, Марія-Вікторія Володимирівна | - |
| dc.date.accessioned | 2025-10-21T12:07:33Z | - |
| dc.date.available | 2025-10-21T12:07:33Z | - |
| dc.date.issued | 2024-12-02 | - |
| dc.identifier.citation | Книга Е.Портер «Полліана» як приклад оптимізму для сучасного читача | uk_UA |
| dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7029 | - |
| dc.description | Проблема зображення дитинства в художньому творі постійно перебуває в центрі уваги багатьохучених і методистів.Аналіз творчості популярних дитячих письменників, книги яких вивчаються в шкільному курсі зарубіжної літератури, дозволяє прочитати їхні відомі твори по-новому, акцентувати на авторських особливостях зображення світу дитинства, виявити деякі специфічні властивості дитячої літератури, пов’язані з розумінням дитини як суб’єкта та дитинства як самодостатнього періоду в житті людини. У цьому аспекті доцільним є вивчення роману Елеонор Портер «Полліанна»,в якому репрезентовано неповторний світ дитини в суперечливій єдності розуму та почуттів, визначити його роль і місце в контексті розвитку дитячої літератури та провідних уявлень про дитинство. | uk_UA |
| dc.description.abstract | Анотація Грицик Марія-Вікторія. Книга Е.Портер «Полліанна» як приклад оптимізму для сучасного читача Проблема зображення дитинства в художньому творі постійно перебуває в центрі уваги багатьохучених і методистів.Аналіз творчості популярних дитячих письменників, книги яких вивчаються в шкільному курсі зарубіжної літератури, дозволяє прочитати їхні відомі твори по-новому, акцентувати на авторських особливостях зображення світу дитинства, виявити деякі специфічні властивості дитячої літератури, пов’язані з розумінням дитини як суб’єкта та дитинства як самодостатнього періоду в житті людини. У цьому аспекті доцільним є вивчення роману Елеонор Портер «Полліанна»,в якому репрезентовано неповторний світ дитини в суперечливій єдності розуму та почуттів, визначити його роль і місце в контексті розвитку дитячої літератури та провідних уявлень про дитинство. | uk_UA |
| dc.language.iso | ua | uk_UA |
| dc.publisher | ДДПУ | uk_UA |
| dc.subject | світ дитинства, дитяча література, принцип Полліанни, оптимізм, радість. | uk_UA |
| dc.title | Книга Е.Портер «Полліана» як приклад оптимізму для сучасного читача | uk_UA |
| dc.title.alternative | Книга Е.Портер «Полліана» як приклад оптимізму для сучасного читача | uk_UA |
| dc.type | Інший | uk_UA |
| Розташовується у зібраннях: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Грицик Марія-Вікторія.КНИГА Е.ПОРТЕР «ПОЛЛІАННА» ЯК ПРИКЛАД ОПТИМІЗМУ ДЛЯ СУЧАСНОГО ЧИТАЧА (1).pdf | 1,14 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.