Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7029
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГрицик, Марія-Вікторія Володимирівна-
dc.date.accessioned2025-10-21T12:07:33Z-
dc.date.available2025-10-21T12:07:33Z-
dc.date.issued2024-12-02-
dc.identifier.citationКнига Е.Портер «Полліана» як приклад оптимізму для сучасного читачаuk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7029-
dc.descriptionПроблема зображення дитинства в художньому творі постійно перебуває в центрі уваги багатьохучених і методистів.Аналіз творчості популярних дитячих письменників, книги яких вивчаються в шкільному курсі зарубіжної літератури, дозволяє прочитати їхні відомі твори по-новому, акцентувати на авторських особливостях зображення світу дитинства, виявити деякі специфічні властивості дитячої літератури, пов’язані з розумінням дитини як суб’єкта та дитинства як самодостатнього періоду в житті людини. У цьому аспекті доцільним є вивчення роману Елеонор Портер «Полліанна»,в якому репрезентовано неповторний світ дитини в суперечливій єдності розуму та почуттів, визначити його роль і місце в контексті розвитку дитячої літератури та провідних уявлень про дитинство.uk_UA
dc.description.abstractАнотація Грицик Марія-Вікторія. Книга Е.Портер «Полліанна» як приклад оптимізму для сучасного читача Проблема зображення дитинства в художньому творі постійно перебуває в центрі уваги багатьохучених і методистів.Аналіз творчості популярних дитячих письменників, книги яких вивчаються в шкільному курсі зарубіжної літератури, дозволяє прочитати їхні відомі твори по-новому, акцентувати на авторських особливостях зображення світу дитинства, виявити деякі специфічні властивості дитячої літератури, пов’язані з розумінням дитини як суб’єкта та дитинства як самодостатнього періоду в житті людини. У цьому аспекті доцільним є вивчення роману Елеонор Портер «Полліанна»,в якому репрезентовано неповторний світ дитини в суперечливій єдності розуму та почуттів, визначити його роль і місце в контексті розвитку дитячої літератури та провідних уявлень про дитинство.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДДПУuk_UA
dc.subjectсвіт дитинства, дитяча література, принцип Полліанни, оптимізм, радість.uk_UA
dc.titleКнига Е.Портер «Полліана» як приклад оптимізму для сучасного читачаuk_UA
dc.title.alternativeКнига Е.Портер «Полліана» як приклад оптимізму для сучасного читачаuk_UA
dc.typeІншийuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.