Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6335
Назва: Психолого-педагогічні передумови навчання математики дітей з особливими освітніми потребами у початкових класах
Автори: Солтис, Ольга
Шаран, Олександра
Ключові слова: діти з особливими освітніми потребами
навчання математики
початкові класи
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Солтис, Ольга. Психолого-педагогічні передумови навчання математики дітей з особливими освітніми потребами у початкових класах / О. Солтис, О. Шаран // Проблеми початкової освіти та мистецтва : е-журнал / редкол.: В. Полюга, І. Кутняк, І. Бермес, А. Огар, І. Василиків та ін. - Дрогобич : ДДПУ ім. І. Франка, 2023. - Вип. 1. - С. 41-49.
Короткий огляд (реферат): У статті описано особливості психічного, фізичного (рухового) розвитку, мовлення, а також відповідні їм освітні труднощі, які притаманні дітям з особливими освітніми потребами. Акцент зроблено на важливості врахування особливостей розвитку з дітей з дискалькулією, розладами аутистичного спектру, затримкою психічного розвитку, гіперактивним розладом із дефіцитом уваги та дітей з синдромом Дауна. Описано специфічні труднощі дітей та методичні особливості надання допомоги у їх подоланні під час вивчення математики у початкових класах. Звернуто увагу на можливості розвитку пам’яті, уваги, мислення дітей з особливими освітніми потребами.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6335
Розташовується у зібраннях:Випуск 1 (2023 рік)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Солтис_Шаран Е-журнал-42-50.pdf501,79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.