Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6335
Назва: | Психолого-педагогічні передумови навчання математики дітей з особливими освітніми потребами у початкових класах |
Автори: | Солтис, Ольга Шаран, Олександра |
Ключові слова: | діти з особливими освітніми потребами навчання математики початкові класи |
Дата публікації: | 2023 |
Бібліографічний опис: | Солтис, Ольга. Психолого-педагогічні передумови навчання математики дітей з особливими освітніми потребами у початкових класах / О. Солтис, О. Шаран // Проблеми початкової освіти та мистецтва : е-журнал / редкол.: В. Полюга, І. Кутняк, І. Бермес, А. Огар, І. Василиків та ін. - Дрогобич : ДДПУ ім. І. Франка, 2023. - Вип. 1. - С. 41-49. |
Короткий огляд (реферат): | У статті описано особливості психічного, фізичного (рухового) розвитку, мовлення, а також відповідні їм освітні труднощі, які притаманні дітям з особливими освітніми потребами. Акцент зроблено на важливості врахування особливостей розвитку з дітей з дискалькулією, розладами аутистичного спектру, затримкою психічного розвитку, гіперактивним розладом із дефіцитом уваги та дітей з синдромом Дауна. Описано специфічні труднощі дітей та методичні особливості надання допомоги у їх подоланні під час вивчення математики у початкових класах. Звернуто увагу на можливості розвитку пам’яті, уваги, мислення дітей з особливими освітніми потребами. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6335 |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 1 (2023 рік) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Солтис_Шаран Е-журнал-42-50.pdf | 501,79 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.