Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6335
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСолтис, Ольга-
dc.contributor.authorШаран, Олександра-
dc.date.accessioned2025-06-10T07:54:02Z-
dc.date.available2025-06-10T07:54:02Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationСолтис, Ольга. Психолого-педагогічні передумови навчання математики дітей з особливими освітніми потребами у початкових класах / О. Солтис, О. Шаран // Проблеми початкової освіти та мистецтва : е-журнал / редкол.: В. Полюга, І. Кутняк, І. Бермес, А. Огар, І. Василиків та ін. - Дрогобич : ДДПУ ім. І. Франка, 2023. - Вип. 1. - С. 41-49.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6335-
dc.description.abstractУ статті описано особливості психічного, фізичного (рухового) розвитку, мовлення, а також відповідні їм освітні труднощі, які притаманні дітям з особливими освітніми потребами. Акцент зроблено на важливості врахування особливостей розвитку з дітей з дискалькулією, розладами аутистичного спектру, затримкою психічного розвитку, гіперактивним розладом із дефіцитом уваги та дітей з синдромом Дауна. Описано специфічні труднощі дітей та методичні особливості надання допомоги у їх подоланні під час вивчення математики у початкових класах. Звернуто увагу на можливості розвитку пам’яті, уваги, мислення дітей з особливими освітніми потребами.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectдіти з особливими освітніми потребамиuk_UA
dc.subjectнавчання математикиuk_UA
dc.subjectпочаткові класиuk_UA
dc.titleПсихолого-педагогічні передумови навчання математики дітей з особливими освітніми потребами у початкових класахuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Випуск 1 (2023 рік)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Солтис_Шаран Е-журнал-42-50.pdf501,79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.