Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6333
Назва: | Формування навиків проєктної діяльності на уроці математики у початковій школі |
Автори: | Лятошинська, М. В. Ковальчук, Володимир Юліанович |
Ключові слова: | проєктна діяльність учні початкової школи урок математики критичне мислення складена задача |
Дата публікації: | 2023 |
Бібліографічний опис: | Лятошинська, М. В. Формування навиків проєктної діяльності на уроці математики у початковій школі / М. В. Лятошинська, В. Ю. Ковальчук // Проблеми початкової освіти та мистецтва : е-журнал / редкол.: В. Полюга, І. Кутняк, І. Бермес, А. Огар, І. Василиків та ін. - Дрогобич : ДДПУ ім. І. Франка, 2023. - Вип. 1. - С. 31-35. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядається використання проєктної діяльності як інноваційної методики навчання в початковій школі. Показано зручність використання з учнями для розвитку самостійності, креативність, критичне мислення. Представлено методику організації проєктної діяльності учнів на уроках математики, спеціально спрямовану на навчання молодших школярів уміння розв’язувати задачі. Розкрито методику проведення кожного етапу експериментального дослідження. Психологи стверджують і доводять, що найкращий результат у навчанні учнів дають активні форми навчання, коли знання здобуваються самостійно у творчому пошуку кожним учнем. Учитель повинен не «підносити» матеріал дітям, а вчити учнів самостійно шукати істину, робити висновки для себе, застосовувати знання на практиці, тобто розвивати критичне мислення. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6333 |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 1 (2023 рік) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Лятошинська_Ковальчук Е-журнал-32-36.pdf | 488,65 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.