Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6333
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛятошинська, М. В.-
dc.contributor.authorКовальчук, Володимир Юліанович-
dc.date.accessioned2025-06-10T07:40:13Z-
dc.date.available2025-06-10T07:40:13Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationЛятошинська, М. В. Формування навиків проєктної діяльності на уроці математики у початковій школі / М. В. Лятошинська, В. Ю. Ковальчук // Проблеми початкової освіти та мистецтва : е-журнал / редкол.: В. Полюга, І. Кутняк, І. Бермес, А. Огар, І. Василиків та ін. - Дрогобич : ДДПУ ім. І. Франка, 2023. - Вип. 1. - С. 31-35.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6333-
dc.description.abstractУ статті розглядається використання проєктної діяльності як інноваційної методики навчання в початковій школі. Показано зручність використання з учнями для розвитку самостійності, креативність, критичне мислення. Представлено методику організації проєктної діяльності учнів на уроках математики, спеціально спрямовану на навчання молодших школярів уміння розв’язувати задачі. Розкрито методику проведення кожного етапу експериментального дослідження. Психологи стверджують і доводять, що найкращий результат у навчанні учнів дають активні форми навчання, коли знання здобуваються самостійно у творчому пошуку кожним учнем. Учитель повинен не «підносити» матеріал дітям, а вчити учнів самостійно шукати істину, робити висновки для себе, застосовувати знання на практиці, тобто розвивати критичне мислення.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectпроєктна діяльністьuk_UA
dc.subjectучні початкової школиuk_UA
dc.subjectурок математикиuk_UA
dc.subjectкритичне мисленняuk_UA
dc.subjectскладена задачаuk_UA
dc.titleФормування навиків проєктної діяльності на уроці математики у початковій школіuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Випуск 1 (2023 рік)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лятошинська_Ковальчук Е-журнал-32-36.pdf488,65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.