Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/563
Назва: Моніторинг як функція управління освітнім процесом дошкільного навчального закладу
Автори: Пєхарєва, Світлана
Ключові слова: педагогічний моніторинг
контроль
дошкільний навчальний заклад
функції керівника ДНЗ
Дата публікації: 2013
Бібліографічний опис: Пєхарєва, Світлана Моніторинг як функція управління освітнім процесом дошкільного навчального закладу / С. Пєхарєва // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І. Франка ; [редкол.: Н. В. Скотна, Т. І. Біленко, Г. Васянович та ін.]. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2013. – Вип. 27 : Педагогіка
Короткий огляд (реферат): У статті охарактеризовано основні наукові підходи до визначення категорії “педагогічний моніторинг”, розкрито її сутність. Здійснено порівняльну характеристику понять “педагогічний моніторинг” та “контроль”. Розглянуто погляди вчених на класифікації систем освітнього моніторингу. Доведено доцільність трактування моніторингу дошкільного навчального закладу як модернізованої функції контрольно-аналітичної діяльності керівника ДНЗ
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/563
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
пєхарєва.pdf290,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.