Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/563
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПєхарєва, Світлана-
dc.date.accessioned2021-12-24T12:39:45Z-
dc.date.available2021-12-24T12:39:45Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationПєхарєва, Світлана Моніторинг як функція управління освітнім процесом дошкільного навчального закладу / С. Пєхарєва // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І. Франка ; [редкол.: Н. В. Скотна, Т. І. Біленко, Г. Васянович та ін.]. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2013. – Вип. 27 : Педагогікаuk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/563-
dc.description.abstractУ статті охарактеризовано основні наукові підходи до визначення категорії “педагогічний моніторинг”, розкрито її сутність. Здійснено порівняльну характеристику понять “педагогічний моніторинг” та “контроль”. Розглянуто погляди вчених на класифікації систем освітнього моніторингу. Доведено доцільність трактування моніторингу дошкільного навчального закладу як модернізованої функції контрольно-аналітичної діяльності керівника ДНЗuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectпедагогічний моніторингuk_UA
dc.subjectконтрольuk_UA
dc.subjectдошкільний навчальний закладuk_UA
dc.subjectфункції керівника ДНЗuk_UA
dc.titleМоніторинг як функція управління освітнім процесом дошкільного навчального закладуuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
пєхарєва.pdf290,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.