Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/518
Назва: Методика підготовки майбутнього вчителя музики до сценічного партнерства
Автори: Ханьцзе, Хуан
Ключові слова: майбутній учитель музики
сценічне партнерство
сценічне партнерство
ансамблеве виконавство
педагогічні умови
форми та методи навчання
Дата публікації: 2018
Видавництво: Дрогобич : Коло
Бібліографічний опис: Ханьцзе, Хуан. Методика підготовки майбутнього вчителя музики до сценічного партнерства / Х. Ханьцзе // Молодь і ринок. - 2018. - № 4. - С. 135-139.
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито методичні особливості формування готовності майбутнього вчителя музики до сценічного партнерства засобами ансамблевого виконавства. Дефініція сценічного партнерства розглядається з позиції феномену комунікації як загальної професійної якості вчителя та з позиції сценічного виступу музиканта-виконавця. Засобом формування готовності виокремлюється ансамблеве виконавство, зокрема вокальний ансамбль, який найбільш яскраво демонструє партнерські якості музикантів. Окреслено ієрархію педагогічних умов формування готовності до сценічного партнерства у процесі фахової підготовки майбутнього вчителя музики. Обґрунтовано алгоритм поетапного впровадження форм та методів реалізації педагогічних умов.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/518
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
131622-Хуан Ханьцзе-282858-1-10-20180518.pdf246,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.