Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/518
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХаньцзе, Хуан-
dc.date.accessioned2021-12-21T09:48:36Z-
dc.date.available2021-12-21T09:48:36Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationХаньцзе, Хуан. Методика підготовки майбутнього вчителя музики до сценічного партнерства / Х. Ханьцзе // Молодь і ринок. - 2018. - № 4. - С. 135-139.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/518-
dc.description.abstractУ статті розкрито методичні особливості формування готовності майбутнього вчителя музики до сценічного партнерства засобами ансамблевого виконавства. Дефініція сценічного партнерства розглядається з позиції феномену комунікації як загальної професійної якості вчителя та з позиції сценічного виступу музиканта-виконавця. Засобом формування готовності виокремлюється ансамблеве виконавство, зокрема вокальний ансамбль, який найбільш яскраво демонструє партнерські якості музикантів. Окреслено ієрархію педагогічних умов формування готовності до сценічного партнерства у процесі фахової підготовки майбутнього вчителя музики. Обґрунтовано алгоритм поетапного впровадження форм та методів реалізації педагогічних умов.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич : Колоuk_UA
dc.subjectмайбутній учитель музикиuk_UA
dc.subjectсценічне партнерствоuk_UA
dc.subjectсценічне партнерствоuk_UA
dc.subjectансамблеве виконавствоuk_UA
dc.subjectпедагогічні умовиuk_UA
dc.subjectформи та методи навчанняuk_UA
dc.titleМетодика підготовки майбутнього вчителя музики до сценічного партнерстваuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
131622-Хуан Ханьцзе-282858-1-10-20180518.pdf246,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.