Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/295
Назва: Тренінгові технології у розвитку соціальної зрілості студентів
Автори: Ягоднікова, Вікторія
Ключові слова: соціальна зрілість
студенти
тренінг
тренінгові технології
Дата публікації: 2018
Видавництво: Дрогобич: Коло
Бібліографічний опис: Ягоднікова, Вікторія. Тренінгові технології у розвитку соціальної зрілості студентів / В. Ягоднікова // Молодь і ринок. - 2018. - № 2. - С. 6-10.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто різні підходи до визначення поняття соціальна зрілість, визначеної критерії: соціальна активність, наявність життєвих цілей, відповідальність, комунікативні уміння. Доведена ефективність застосування тренінгових технологій у педагогічному процесі. Розкрито основний зміст тренінгу з розвитку соціальної зрілості та представлені результати експериментальної перевірки його ефективності. Достовірними висновками дослідження встановлено позитивний вплив програми тренінгу на особистісне зростання і професійне становлення студентів, що сприяє їх розвитку соціальної зрілості.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/295
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
126775-Вікторія Ягоднікова-270784-1-10-20180324.pdf263,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.