Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/295
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯгоднікова, Вікторія-
dc.date.accessioned2021-12-08T13:23:49Z-
dc.date.available2021-12-08T13:23:49Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЯгоднікова, Вікторія. Тренінгові технології у розвитку соціальної зрілості студентів / В. Ягоднікова // Молодь і ринок. - 2018. - № 2. - С. 6-10.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/295-
dc.description.abstractУ статті розглянуто різні підходи до визначення поняття соціальна зрілість, визначеної критерії: соціальна активність, наявність життєвих цілей, відповідальність, комунікативні уміння. Доведена ефективність застосування тренінгових технологій у педагогічному процесі. Розкрито основний зміст тренінгу з розвитку соціальної зрілості та представлені результати експериментальної перевірки його ефективності. Достовірними висновками дослідження встановлено позитивний вплив програми тренінгу на особистісне зростання і професійне становлення студентів, що сприяє їх розвитку соціальної зрілості.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич: Колоuk_UA
dc.subjectсоціальна зрілістьuk_UA
dc.subjectстудентиuk_UA
dc.subjectтренінгuk_UA
dc.subjectтренінгові технологіїuk_UA
dc.titleТренінгові технології у розвитку соціальної зрілості студентівuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
126775-Вікторія Ягоднікова-270784-1-10-20180324.pdf263,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.