Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2946
Назва: Інновації в освіті: необхідність, сутність, зміст
Автори: Пантюк, Тетяна
Пантюк, Микола
Гамерська, Ірина
Денисяк, Юлія
Ключові слова: інновації в освіті
сутність та специфіка інновацій
інновації
інноваційна освіта
суб’єкти освітньої діяльності
зміст
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Інновації в освіті: необхідність, сутність, зміст / Т. Пантюк, М. Пантюк, І. Гамерська, Ю. Денисяк // Молодь і ринок. - 2020. - №6-7. - С. 6-10. - Бібліогр. в кінці ст. (11 назв).
Короткий огляд (реферат): Педагогічну інновацію визначаємо як процес оновлення чи вдосконалення теорії і практики освіти, що оптимізує досягнення її мети. В основу інноваційної діяльності мають бути покладені системний і компетентнісний підходи; принцип науковості; важливою ознакою освітніх інновацій є його структурованість; інновації в освіті мають бути спрямовані на гарантоване досягнення цілей освітнього процесу, складати цілісну канву навчального процесу і забезпечувати прогнозований результат.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2946
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
225537-Текст статті-513854-1-10-20210224.pdf651,27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.