Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2946
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПантюк, Тетяна-
dc.contributor.authorПантюк, Микола-
dc.contributor.authorГамерська, Ірина-
dc.contributor.authorДенисяк, Юлія-
dc.date.accessioned2024-03-19T07:24:42Z-
dc.date.available2024-03-19T07:24:42Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationІнновації в освіті: необхідність, сутність, зміст / Т. Пантюк, М. Пантюк, І. Гамерська, Ю. Денисяк // Молодь і ринок. - 2020. - №6-7. - С. 6-10. - Бібліогр. в кінці ст. (11 назв).uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2946-
dc.description.abstractПедагогічну інновацію визначаємо як процес оновлення чи вдосконалення теорії і практики освіти, що оптимізує досягнення її мети. В основу інноваційної діяльності мають бути покладені системний і компетентнісний підходи; принцип науковості; важливою ознакою освітніх інновацій є його структурованість; інновації в освіті мають бути спрямовані на гарантоване досягнення цілей освітнього процесу, складати цілісну канву навчального процесу і забезпечувати прогнозований результат.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectінновації в освітіuk_UA
dc.subjectсутність та специфіка інноваційuk_UA
dc.subjectінноваціїuk_UA
dc.subjectінноваційна освітаuk_UA
dc.subjectсуб’єкти освітньої діяльностіuk_UA
dc.subjectзмістuk_UA
dc.titleІнновації в освіті: необхідність, сутність, змістuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
225537-Текст статті-513854-1-10-20210224.pdf651,27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.