Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2867
Назва: Порівняльний аналіз етапів розвитку вищої педагогічної освіти Румунії та України
Автори: Корольова, Лариса
Ключові слова: Болонська декларація
управління якістю вищої освіти
вища освіта
категорія якості
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Корольова, Лариса. Порівняльний аналіз етапів розвитку вищої педагогічної освіти Румунії та України / Л. Корольова // Молодь і ринок. - 2020. - №3-4. - С. 172-177. - Бібліогр. в кінці ст.
Короткий огляд (реферат): У статті визначено п’ять основних історичних етапів розвитку вищої педагогічної освіти, характерних для Румунії та України від виникнення педагогічної думки до сьогодення. Акцентовано увагу на важливості використання системного підходу під час проведення компаративного (порівняльного) дослідження. На основі аналізу наукових робіт, документів, Інтернет-ресурсів здійснено порівняльний аналіз етапів розвитку вищої педагогічної освіти цих країн і надано їх характеристику. Визначено спільні риси та відмінності.Розкрито трансформаційні процеси, які сприяли становленню вищої освіти в Румунії та в Україні.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2867
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
216811-Текст статті-490577-1-10-20201120.pdf598,44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.