Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2867
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКорольова, Лариса-
dc.date.accessioned2024-01-03T13:41:04Z-
dc.date.available2024-01-03T13:41:04Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationКорольова, Лариса. Порівняльний аналіз етапів розвитку вищої педагогічної освіти Румунії та України / Л. Корольова // Молодь і ринок. - 2020. - №3-4. - С. 172-177. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2867-
dc.description.abstractУ статті визначено п’ять основних історичних етапів розвитку вищої педагогічної освіти, характерних для Румунії та України від виникнення педагогічної думки до сьогодення. Акцентовано увагу на важливості використання системного підходу під час проведення компаративного (порівняльного) дослідження. На основі аналізу наукових робіт, документів, Інтернет-ресурсів здійснено порівняльний аналіз етапів розвитку вищої педагогічної освіти цих країн і надано їх характеристику. Визначено спільні риси та відмінності.Розкрито трансформаційні процеси, які сприяли становленню вищої освіти в Румунії та в Україні.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectБолонська деклараціяuk_UA
dc.subjectуправління якістю вищої освітиuk_UA
dc.subjectвища освітаuk_UA
dc.subjectкатегорія якостіuk_UA
dc.titleПорівняльний аналіз етапів розвитку вищої педагогічної освіти Румунії та Україниuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
216811-Текст статті-490577-1-10-20201120.pdf598,44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.