Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2807
Назва: Формування інноваційної культури викладача закладу вищої освіти
Автори: Ткаченко, Уляна
Ключові слова: компоненти інноваційної культури
методи формування інноваційної культури
інноваційна культура викладача
заклад вищої освіти
функції інноваційної культури
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Ткаченко, Уляна. Формування інноваційної культури викладача закладу вищої освіти / У. Ткаченко // Молодь і ринок. - 2020. - №1. - С. 177-180. - Бібліогр. в кінці ст.
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито особливості інноваційної культури викладача закладу вищої освіти, визначено її сутність, сучасні підходи, що проявляються у здатності об’єктивно оцінювати нові ідеї та творчо їх використовувати. Акцентовано на основних функціях інноваційної культури: пізнавально-перетворювальній,ціннісно-нормативній, комунікативній, інтеграційній та ін. Висвітлено основні компоненти вище зазначеного поняття: аксіологічний, інноваційно-технологічний, кооперативно-діяльнісний, комунікативний та ін.Запропоновано методи формування інноваційної культури викладача, як-от: полілог, дискусія, рольові ігри тощо.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2807
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
196219-Текст статті-437435-1-10-20200220.pdf538,74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.