Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2807
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТкаченко, Уляна-
dc.date.accessioned2023-12-22T07:37:24Z-
dc.date.available2023-12-22T07:37:24Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationТкаченко, Уляна. Формування інноваційної культури викладача закладу вищої освіти / У. Ткаченко // Молодь і ринок. - 2020. - №1. - С. 177-180. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2807-
dc.description.abstractУ статті розкрито особливості інноваційної культури викладача закладу вищої освіти, визначено її сутність, сучасні підходи, що проявляються у здатності об’єктивно оцінювати нові ідеї та творчо їх використовувати. Акцентовано на основних функціях інноваційної культури: пізнавально-перетворювальній,ціннісно-нормативній, комунікативній, інтеграційній та ін. Висвітлено основні компоненти вище зазначеного поняття: аксіологічний, інноваційно-технологічний, кооперативно-діяльнісний, комунікативний та ін.Запропоновано методи формування інноваційної культури викладача, як-от: полілог, дискусія, рольові ігри тощо.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectкомпоненти інноваційної культуриuk_UA
dc.subjectметоди формування інноваційної культуриuk_UA
dc.subjectінноваційна культура викладачаuk_UA
dc.subjectзаклад вищої освітиuk_UA
dc.subjectфункції інноваційної культуриuk_UA
dc.titleФормування інноваційної культури викладача закладу вищої освітиuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
196219-Текст статті-437435-1-10-20200220.pdf538,74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.