Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2798
Назва: Flipped classrom in the esp course: students' perceptions
Інші назви: Перевернутий клас в курсі англійської мови фахового спрямування; ставлення студентів
Автори: Kornytska, Yuliya
Ключові слова: студенти
перевернутий клас
іноземна мова фахового спрямування
переваги
опитування
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Kornytska, Yuliya. Flipped classrom in the esp course: students' perceptions = Перевернутий клас в курсі англійської мови фахового спрямування; ставлення студентів / Y. Kornytska // Молодь і ринок. - 2020. - №1. - С. 116-120. - Бібліогр. в кінці ст.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається потенціал підходу “Перевернутий клас” для ефективної організації процесу навчання англійської мови фахового спрямування. На основі теоретичного аналізу актуальних досліджень представлено узагальнений перелік переваг використання підходу. Оскільки важливою передумовою ефективного впровадження є позитивне сприйняття, метою дослідження було виявити ставлення студентів до запропонованого підходу. Отримані результати підтвердили, що обґрунтоване використання елементів підходу сприяє більш активному залученню студентів до навчального процесу, посилює мотивацію, підвищує рівень задоволеності навчальним процесом та його результатами.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2798
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
195964-Текст статті-436837-1-10-20200219.pdf739,23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.