Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2798
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorKornytska, Yuliya-
dc.date.accessioned2023-12-21T13:16:51Z-
dc.date.available2023-12-21T13:16:51Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationKornytska, Yuliya. Flipped classrom in the esp course: students' perceptions = Перевернутий клас в курсі англійської мови фахового спрямування; ставлення студентів / Y. Kornytska // Молодь і ринок. - 2020. - №1. - С. 116-120. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2798-
dc.description.abstractУ статті розглядається потенціал підходу “Перевернутий клас” для ефективної організації процесу навчання англійської мови фахового спрямування. На основі теоретичного аналізу актуальних досліджень представлено узагальнений перелік переваг використання підходу. Оскільки важливою передумовою ефективного впровадження є позитивне сприйняття, метою дослідження було виявити ставлення студентів до запропонованого підходу. Отримані результати підтвердили, що обґрунтоване використання елементів підходу сприяє більш активному залученню студентів до навчального процесу, посилює мотивацію, підвищує рівень задоволеності навчальним процесом та його результатами.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectстудентиuk_UA
dc.subjectперевернутий класuk_UA
dc.subjectіноземна мова фахового спрямуванняuk_UA
dc.subjectперевагиuk_UA
dc.subjectопитуванняuk_UA
dc.titleFlipped classrom in the esp course: students' perceptionsuk_UA
dc.title.alternativeПеревернутий клас в курсі англійської мови фахового спрямування; ставлення студентівuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
195964-Текст статті-436837-1-10-20200219.pdf739,23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.