Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2794
Назва: Flipped classroom learning model: expand your boundaries as a teacher
Інші назви: Модель перевернутого навчання: розширення кваліфікаційних кордонів учителя
Автори: Olenyuk, Olena
Rubel, Nataliya
Ключові слова: самостійна робота студентів
навчання іноземних мов
перевернуте навчання
аудиторні години
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Olenyuk, Olena. Flipped classroom learning model: expand your boundaries as a teacher = Модель перевернутого навчання; розширення кваліфікаційних кордонів учителя / O. Olenyuk, N. Rubel // Молодь і ринок. - 2020. - №1. - С. 98-101. - Бібліогр. в кінці ст.
Короткий огляд (реферат): У статті йдеться про основні теоретичні засади інноваційного методу навчання іноземних мов, полягає в зміні розподілу часу, затраченого педагогом на пояснення нового матеріалу та його відпрацювання та дає змогу ефективно використовувати аудиторні години. Розглянуто відмінності між заняттям у форматі перевернутого навчання та змішаного та дистанційного навчання. Проаналізовано основні переваги та недоліки перевернутого навчання. Запропоновано базовий алгоритм для розробки курсу з використанням моделі перевернутого навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2794
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
184500-Текст статті-436831-1-10-20200219.pdf590,93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.