Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2794
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorOlenyuk, Olena-
dc.contributor.authorRubel, Nataliya-
dc.date.accessioned2023-12-21T09:57:44Z-
dc.date.available2023-12-21T09:57:44Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationOlenyuk, Olena. Flipped classroom learning model: expand your boundaries as a teacher = Модель перевернутого навчання; розширення кваліфікаційних кордонів учителя / O. Olenyuk, N. Rubel // Молодь і ринок. - 2020. - №1. - С. 98-101. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2794-
dc.description.abstractУ статті йдеться про основні теоретичні засади інноваційного методу навчання іноземних мов, полягає в зміні розподілу часу, затраченого педагогом на пояснення нового матеріалу та його відпрацювання та дає змогу ефективно використовувати аудиторні години. Розглянуто відмінності між заняттям у форматі перевернутого навчання та змішаного та дистанційного навчання. Проаналізовано основні переваги та недоліки перевернутого навчання. Запропоновано базовий алгоритм для розробки курсу з використанням моделі перевернутого навчання.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectсамостійна робота студентівuk_UA
dc.subjectнавчання іноземних мовuk_UA
dc.subjectперевернуте навчанняuk_UA
dc.subjectаудиторні годиниuk_UA
dc.titleFlipped classroom learning model: expand your boundaries as a teacheruk_UA
dc.title.alternativeМодель перевернутого навчання: розширення кваліфікаційних кордонів учителяuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
184500-Текст статті-436831-1-10-20200219.pdf590,93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.