Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2755
Назва: Концептуальні ідеї формування досвіду музично-педагогічної діяльності майбутніх учителів музичного мистецтва
Автори: Шоробура, Інна
Михаськова, Марина
Ключові слова: досвід музично-педагогічної діяльності
вчитель музичного мистецтва
концептуальні ідеї
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Шоробура, Інна. Концептуальні ідеї формування досвіду музично-педагогічної діяльності майбутніх учителів музичного мистецтва / І. Шоробура, М. Михаськова // Молодь і ринок. - 2019. - № 12. - С. 40-44. - Бібліогр. в кінці ст.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається ідея формування досвіду музично-педагогічної діяльності майбутніх учителів музичного мистецтва, заснована на інтегративності (міжпредметній та міжгалузевій), комплексності (багатокомпонентності), національній визначеності та системності, що регулюють практичні сторони навчально-виховного процесу, вимагають ділової співпраці й співтворчості викладача і студента, а також поєднання колективних форм навчання з індивідуальними
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2755
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
193420-Текст статті-430922-1-10-20200129.pdf277,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.