Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2755
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШоробура, Інна-
dc.contributor.authorМихаськова, Марина-
dc.date.accessioned2023-12-11T13:09:33Z-
dc.date.available2023-12-11T13:09:33Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationШоробура, Інна. Концептуальні ідеї формування досвіду музично-педагогічної діяльності майбутніх учителів музичного мистецтва / І. Шоробура, М. Михаськова // Молодь і ринок. - 2019. - № 12. - С. 40-44. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2755-
dc.description.abstractУ статті розглядається ідея формування досвіду музично-педагогічної діяльності майбутніх учителів музичного мистецтва, заснована на інтегративності (міжпредметній та міжгалузевій), комплексності (багатокомпонентності), національній визначеності та системності, що регулюють практичні сторони навчально-виховного процесу, вимагають ділової співпраці й співтворчості викладача і студента, а також поєднання колективних форм навчання з індивідуальнимиuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectдосвід музично-педагогічної діяльностіuk_UA
dc.subjectвчитель музичного мистецтваuk_UA
dc.subjectконцептуальні ідеїuk_UA
dc.titleКонцептуальні ідеї формування досвіду музично-педагогічної діяльності майбутніх учителів музичного мистецтваuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
193420-Текст статті-430922-1-10-20200129.pdf277,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.