Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2747
Назва: Система виховання ініціативності дітей старшого дошкільного віку в сюжетно-рольовій грі
Автори: Агіляр Туклер, Вікторія
Ключові слова: прийоми
педагогічні умови
система виховання
ініціативність
сюжетно-рольова гра
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Агіляр, Туклер Вікторія. Система виховання ініціативності дітей старшого дошкільного віку в сюжетно-рольовій грі / Т. В. Агіляр // Молодь і ринок. - 2019. - № 12. - С. 158-162. - Бібліогр. в кінці ст.
Короткий огляд (реферат): У статті на засадах аналізу психолого-педагогічної літератури, методичного інструментарію та практичного досвіду висвітлено результати формувального етапу педагогічного дослідження, що передбачало розробку системи виховання ініціативності дітей старшого дошкільного віку. Дослідження проводилось в три етапи (підготовчий, інформаційно-формувальний, творчо-діяльнісний). Кожен етап включав підбір прийомів роботи з дітьми, створення педагогічних умов.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2747
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
193745-Текст статті-431479-1-10-20200131.pdf395,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.