Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2747
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАгіляр Туклер, Вікторія-
dc.date.accessioned2023-12-08T10:34:12Z-
dc.date.available2023-12-08T10:34:12Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationАгіляр, Туклер Вікторія. Система виховання ініціативності дітей старшого дошкільного віку в сюжетно-рольовій грі / Т. В. Агіляр // Молодь і ринок. - 2019. - № 12. - С. 158-162. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2747-
dc.description.abstractУ статті на засадах аналізу психолого-педагогічної літератури, методичного інструментарію та практичного досвіду висвітлено результати формувального етапу педагогічного дослідження, що передбачало розробку системи виховання ініціативності дітей старшого дошкільного віку. Дослідження проводилось в три етапи (підготовчий, інформаційно-формувальний, творчо-діяльнісний). Кожен етап включав підбір прийомів роботи з дітьми, створення педагогічних умов.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectприйомиuk_UA
dc.subjectпедагогічні умовиuk_UA
dc.subjectсистема вихованняuk_UA
dc.subjectініціативністьuk_UA
dc.subjectсюжетно-рольова граuk_UA
dc.titleСистема виховання ініціативності дітей старшого дошкільного віку в сюжетно-рольовій гріuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
193745-Текст статті-431479-1-10-20200131.pdf395,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.