Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2741
Назва: Педагогічні умови формування професійної культури майбутніх офіцерів-прикордонників: використання потенціалу проблемних методів
Автори: Шумовецька, Світлана
Ключові слова: курсанти
проблемні ситуації
професійна культура
офіцер-прикордонник
педагогічні умови
проблемні методи
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Шумовецька, Світлана. Педагогічні умови формування професійної культури майбутніх офіцерів-прикордонників: використання потенціалу проблемних методів / С. Шумовецька // Молодь і ринок. - 2019. - № 11. - С. 107-110. - Бібліогр. в кінці ст.
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито значення проблемних методів для формування професійної культури майбутніх офіцерів-прикордонників. Наведено приклади використання проблемних методів під час викладання навчальної дисципліни “Історія війн, конфліктів та охорони державного кордону”, насамперед ситуації конфлікту,проблемні завдання, що потребують з’ясування причин та наслідків подій, узагальнення, систематизації чи спростування. Доведено, що використання проблемних методів навчання стимулюватиме розвиток пізнавальної активності майбутніх офіцерів-прикордонників, допоможе вчити їх бачити проблеми тавизначати шляхи їх розв’язання, дозволить формувати їх характер й розуміння моральної відповідальності,необхідності долати труднощі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2741
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
191622-Текст статті-426698-1-10-20200114.pdf243,68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.