Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2741
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШумовецька, Світлана-
dc.date.accessioned2023-12-07T13:15:55Z-
dc.date.available2023-12-07T13:15:55Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationШумовецька, Світлана. Педагогічні умови формування професійної культури майбутніх офіцерів-прикордонників: використання потенціалу проблемних методів / С. Шумовецька // Молодь і ринок. - 2019. - № 11. - С. 107-110. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2741-
dc.description.abstractУ статті розкрито значення проблемних методів для формування професійної культури майбутніх офіцерів-прикордонників. Наведено приклади використання проблемних методів під час викладання навчальної дисципліни “Історія війн, конфліктів та охорони державного кордону”, насамперед ситуації конфлікту,проблемні завдання, що потребують з’ясування причин та наслідків подій, узагальнення, систематизації чи спростування. Доведено, що використання проблемних методів навчання стимулюватиме розвиток пізнавальної активності майбутніх офіцерів-прикордонників, допоможе вчити їх бачити проблеми тавизначати шляхи їх розв’язання, дозволить формувати їх характер й розуміння моральної відповідальності,необхідності долати труднощі.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectкурсантиuk_UA
dc.subjectпроблемні ситуаціїuk_UA
dc.subjectпрофесійна культураuk_UA
dc.subjectофіцер-прикордонникuk_UA
dc.subjectпедагогічні умовиuk_UA
dc.subjectпроблемні методиuk_UA
dc.titleПедагогічні умови формування професійної культури майбутніх офіцерів-прикордонників: використання потенціалу проблемних методівuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
191622-Текст статті-426698-1-10-20200114.pdf243,68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.