Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2723| Назва: | Суперечності становлення інклюзивної освіти в Україні | 
| Автори: | Ашиток, Надія | 
| Ключові слова: | спеціальна освіта загальна освіта суперечності діти з особливими освітніми потребами  | 
| Дата публікації: | 2019 | 
| Бібліографічний опис: | Ашиток, Надія. Суперечності становлення інклюзивної освіти в Україні / Н. Ашиток // Молодь і ринок. - 2019. - № 11. - С. 11-15. - Бібліогр. в кінці ст. | 
| Короткий огляд (реферат): | У статті розглядаються суперечності, що гальмують розвиток інклюзивної освіти в контексті невирішених проблем загальної та спеціальної освіти, пов’язаних із суперечностями між особливостями їх організації. Автор зазначає, що вихід із кризи – це виважений розвиток інклюзивної системи, яка допоможе створити належні умови для виховання дітей з особливостями психічного та фізичного розвитку та збереження досягнень загальної та спеціальної освіти | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2723 | 
| Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 191566-Текст статті-426499-1-10-20200112.pdf | 288,25 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.