Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2723
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАшиток, Надія-
dc.date.accessioned2023-12-01T08:33:49Z-
dc.date.available2023-12-01T08:33:49Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationАшиток, Надія. Суперечності становлення інклюзивної освіти в Україні / Н. Ашиток // Молодь і ринок. - 2019. - № 11. - С. 11-15. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2723-
dc.description.abstractУ статті розглядаються суперечності, що гальмують розвиток інклюзивної освіти в контексті невирішених проблем загальної та спеціальної освіти, пов’язаних із суперечностями між особливостями їх організації. Автор зазначає, що вихід із кризи – це виважений розвиток інклюзивної системи, яка допоможе створити належні умови для виховання дітей з особливостями психічного та фізичного розвитку та збереження досягнень загальної та спеціальної освітиuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectспеціальна освітаuk_UA
dc.subjectзагальна освітаuk_UA
dc.subjectсуперечностіuk_UA
dc.subjectдіти з особливими освітніми потребамиuk_UA
dc.titleСуперечності становлення інклюзивної освіти в Україніuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
191566-Текст статті-426499-1-10-20200112.pdf288,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.