Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2694
Назва: Формування риторичної культури учня початкової школи засобами пареміології : концептуальний аспект
Автори: Огар, Анна
Кріль, Марія
Ключові слова: риторична культура
концептуальний смисл
пареміологія
паремія
прислів’я
приказки
риторика
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Огар, Анна. Формування риторичної культури учня початкової школи засобами пареміології : концептуальний аспект / А. Огар, М. Кріль // Молодь і ринок. - 2019. - № 10. - С. 49-54. - Бібліогр. в кінці ст.
Короткий огляд (реферат): У статті йдеться про паремії як засіб формування риторичної культури учня початкової школи.З’ясовано, що велика група прислів’їв і приказок містить рекомендації щодо правил спілкування, які упродовж віків виробляв наш народ. Насамперед національний фольклор засуджує розмови, не підкріплені діями;надмірну балакучість; неправдиві і жорстокі слова. Натомість позитивно оцінює виважену правдиву мову
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2694
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
187045-Текст статті-415977-1-10-20191212 (1).pdf314,8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.