Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2694
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОгар, Анна-
dc.contributor.authorКріль, Марія-
dc.date.accessioned2023-11-17T11:21:14Z-
dc.date.available2023-11-17T11:21:14Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationОгар, Анна. Формування риторичної культури учня початкової школи засобами пареміології : концептуальний аспект / А. Огар, М. Кріль // Молодь і ринок. - 2019. - № 10. - С. 49-54. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2694-
dc.description.abstractУ статті йдеться про паремії як засіб формування риторичної культури учня початкової школи.З’ясовано, що велика група прислів’їв і приказок містить рекомендації щодо правил спілкування, які упродовж віків виробляв наш народ. Насамперед національний фольклор засуджує розмови, не підкріплені діями;надмірну балакучість; неправдиві і жорстокі слова. Натомість позитивно оцінює виважену правдиву мовуuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectриторична культураuk_UA
dc.subjectконцептуальний смислuk_UA
dc.subjectпареміологіяuk_UA
dc.subjectпареміяuk_UA
dc.subjectприслів’яuk_UA
dc.subjectприказкиuk_UA
dc.subjectриторикаuk_UA
dc.titleФормування риторичної культури учня початкової школи засобами пареміології : концептуальний аспектuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
187045-Текст статті-415977-1-10-20191212 (1).pdf314,8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.