Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2688
Назва: Методологічні та соціокультурні аспекти становлення педагогіки як самостійної науки на прикладі львівського академічного середовища кінця XIX - початку XX ст.
Автори: Лещак, Теодор
Ключові слова: львівське академічне середовище
науково-педагогічні дослідження
Львівський університет
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Лещак, Теодор. Методологічні та соціокультурні аспекти становлення педагогіки як самостійної науки на прикладі львівського академічного середовища кінця XIX - початку XX ст. / Т. Лещак // Молодь і ринок. - 2019. - № 10. - С. 13-17. - Бібліогр. в кінці ст.
Короткий огляд (реферат): У статті прослідковано і узагальнено еволюцію львівської академічної педагогіки на шляху від сфери філософського знання до самостійної наукової дисципліни. Проаналізовано внутрішні суперечності та ряд зовнішніх чинників, що впливали на напрямки та інтенсивність наукових пошуків львівських учених упродовж ХІХ і першої третини ХХ ст. З’ясовано магістральні тенденції, особливості методологічного, кадрового та змістового наповнення науково-педагогічних досліджень викладачами Львівського університету у вказаний період часу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2688
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
187037-Текст статті-415960-1-10-20191212.pdf370,23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.