Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2688
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛещак, Теодор-
dc.date.accessioned2023-11-17T08:40:02Z-
dc.date.available2023-11-17T08:40:02Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЛещак, Теодор. Методологічні та соціокультурні аспекти становлення педагогіки як самостійної науки на прикладі львівського академічного середовища кінця XIX - початку XX ст. / Т. Лещак // Молодь і ринок. - 2019. - № 10. - С. 13-17. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2688-
dc.description.abstractУ статті прослідковано і узагальнено еволюцію львівської академічної педагогіки на шляху від сфери філософського знання до самостійної наукової дисципліни. Проаналізовано внутрішні суперечності та ряд зовнішніх чинників, що впливали на напрямки та інтенсивність наукових пошуків львівських учених упродовж ХІХ і першої третини ХХ ст. З’ясовано магістральні тенденції, особливості методологічного, кадрового та змістового наповнення науково-педагогічних досліджень викладачами Львівського університету у вказаний період часу.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectльвівське академічне середовищеuk_UA
dc.subjectнауково-педагогічні дослідженняuk_UA
dc.subjectЛьвівський університетuk_UA
dc.titleМетодологічні та соціокультурні аспекти становлення педагогіки як самостійної науки на прикладі львівського академічного середовища кінця XIX - початку XX ст.uk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
187037-Текст статті-415960-1-10-20191212.pdf370,23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.