Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/266
Назва: Структура проектної компетентності майбутніх педагогів професійного навчання [
Автори: Усок, Оксана
Ключові слова: проектна компетентність
майбутній педагог професійного навчання
компоненти проектної компетентності
Дата публікації: 2018
Видавництво: Дрогобич: Коло
Бібліографічний опис: Усок, Оксана. Структура проектної компетентності майбутніх педагогів професійного навчання / О. Усок. - Дрогобич // Молодь і ринок. - 2018. - № 1. - С. 140-145.
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено структурні компоненти проектної компетентності майбутніх педагогів професійного навчання в умовах професійної підготовки. Проаналізовано науково-педагогічну літературу, яка розкриває різнобічність охоплення багатьох питань, які стосуються організації проектної діяльності, і безперечну її теоретичну і практичну значущість. Розкрито сутність ключових понять дослідження “компетентність”, “проектна діяльність”, “проектна компетентність”. Обґрунтовано структурні компоненти проектної компетентності майбутніх педагогів професійного навчання, серед яких: мотиваційний, когнітивний, діяльнісний, рефлексивний. Кожен із них докладно розглянуто, визначено їх роль, зміст і значення. Розписано елементи кожного із структурних компонентів проектної компетентності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/266
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
126549-Оксана Усок-270425-1-10-20180321.pdf236,49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.