Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/266
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorУсок, Оксана-
dc.date.accessioned2021-12-07T11:38:39Z-
dc.date.available2021-12-07T11:38:39Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationУсок, Оксана. Структура проектної компетентності майбутніх педагогів професійного навчання / О. Усок. - Дрогобич // Молодь і ринок. - 2018. - № 1. - С. 140-145.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/266-
dc.description.abstractУ статті висвітлено структурні компоненти проектної компетентності майбутніх педагогів професійного навчання в умовах професійної підготовки. Проаналізовано науково-педагогічну літературу, яка розкриває різнобічність охоплення багатьох питань, які стосуються організації проектної діяльності, і безперечну її теоретичну і практичну значущість. Розкрито сутність ключових понять дослідження “компетентність”, “проектна діяльність”, “проектна компетентність”. Обґрунтовано структурні компоненти проектної компетентності майбутніх педагогів професійного навчання, серед яких: мотиваційний, когнітивний, діяльнісний, рефлексивний. Кожен із них докладно розглянуто, визначено їх роль, зміст і значення. Розписано елементи кожного із структурних компонентів проектної компетентності.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич: Колоuk_UA
dc.subjectпроектна компетентністьuk_UA
dc.subjectмайбутній педагог професійного навчанняuk_UA
dc.subjectкомпоненти проектної компетентностіuk_UA
dc.titleСтруктура проектної компетентності майбутніх педагогів професійного навчання [uk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
126549-Оксана Усок-270425-1-10-20180321.pdf236,49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.