Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/265
Назва: Критерії та рівні сформованості готовності майбутніх учителів музики до вокально-хорової роботи із застосуванням проектних технологій
Автори: Хайє, Лян
Ключові слова: майбутні вчителі музики
вокально-хорове навчання
мистецький проект
самостійність
творче мислення
Дата публікації: 2018
Видавництво: Дрогобич: Коло
Бібліографічний опис: Хайє, Лян. Критерії та рівні сформованості готовності майбутніх учителів музики до вокально-хорової роботи із застосуванням проектних технологій / Х. Лян. - Дрогобич // Молодь і ринок. - 2018. - № 1. - С. 135-139.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто технологічний аспект застосування проектних технологій у вокально-хоровому навчанні студентів, проведено аналіз теоретичних праць, який обґрунтовує доцільність застосування проектних методик як інноваційної форми фахової підготовки майбутніх учителів музики. Представлена критеріальна структура та визначені рівні сформованості означеного феномена. З урахуванням специфіки вокально-хорового навчання, автором окреслені подальші напрямки дослідження наукової проблеми.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/265
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
126472-Лян Хайє-270217-1-10-20180320.pdf328,95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.