Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/265
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХайє, Лян-
dc.date.accessioned2021-12-07T11:35:07Z-
dc.date.available2021-12-07T11:35:07Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationХайє, Лян. Критерії та рівні сформованості готовності майбутніх учителів музики до вокально-хорової роботи із застосуванням проектних технологій / Х. Лян. - Дрогобич // Молодь і ринок. - 2018. - № 1. - С. 135-139.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/265-
dc.description.abstractУ статті розглянуто технологічний аспект застосування проектних технологій у вокально-хоровому навчанні студентів, проведено аналіз теоретичних праць, який обґрунтовує доцільність застосування проектних методик як інноваційної форми фахової підготовки майбутніх учителів музики. Представлена критеріальна структура та визначені рівні сформованості означеного феномена. З урахуванням специфіки вокально-хорового навчання, автором окреслені подальші напрямки дослідження наукової проблеми.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич: Колоuk_UA
dc.subjectмайбутні вчителі музикиuk_UA
dc.subjectвокально-хорове навчанняuk_UA
dc.subjectмистецький проектuk_UA
dc.subjectсамостійністьuk_UA
dc.subjectтворче мисленняuk_UA
dc.titleКритерії та рівні сформованості готовності майбутніх учителів музики до вокально-хорової роботи із застосуванням проектних технологійuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
126472-Лян Хайє-270217-1-10-20180320.pdf328,95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.