Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/260
Назва: Розвиток творчого потенціалу майбутнього учителя технологій у процесі вивчення фахових дисциплін
Автори: Григор’єва, Алла
Ключові слова: творчість
творчий процес
творча особистість
творчий потенціал
фахові дисципліни
Дата публікації: 2018
Видавництво: Дрогобич: Коло
Бібліографічний опис: Григор’єва, Алла. Розвиток творчого потенціалу майбутнього учителя технологій у процесі вивчення фахових дисциплін / А. Григор'єва. - Дрогобич // Молодь і ринок. - 2018. - № 1. - С. 107-112.
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено психолого-педагогічні основи формування понять “творчість” та “творча особистість”. Акцентовано увагу на дослідженні творчості як процесу поєднання двох підходів: процесуального – дослідження фаз, станів та результатів перетворення предмета творчості та особистісного – дослідження суб’єкта творчої діяльності, його потреб, мотивів, знань, умінь, навичок, властивостей, самосвідомості, емоцій, почуттів. Запропоновано різні аспекти феноменології творчості, що відображені в поняттях творчого потенціалу, творчої активності, творчого мислення, творчих здібностей, творчої індивідуальності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/260
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
126463-Алла Григор’єва-270199-1-10-20180320.pdf240,01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.