Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/260
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГригор’єва, Алла-
dc.date.accessioned2021-12-07T11:01:20Z-
dc.date.available2021-12-07T11:01:20Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationГригор’єва, Алла. Розвиток творчого потенціалу майбутнього учителя технологій у процесі вивчення фахових дисциплін / А. Григор'єва. - Дрогобич // Молодь і ринок. - 2018. - № 1. - С. 107-112.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/260-
dc.description.abstractУ статті висвітлено психолого-педагогічні основи формування понять “творчість” та “творча особистість”. Акцентовано увагу на дослідженні творчості як процесу поєднання двох підходів: процесуального – дослідження фаз, станів та результатів перетворення предмета творчості та особистісного – дослідження суб’єкта творчої діяльності, його потреб, мотивів, знань, умінь, навичок, властивостей, самосвідомості, емоцій, почуттів. Запропоновано різні аспекти феноменології творчості, що відображені в поняттях творчого потенціалу, творчої активності, творчого мислення, творчих здібностей, творчої індивідуальності.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич: Колоuk_UA
dc.subjectтворчістьuk_UA
dc.subjectтворчий процесuk_UA
dc.subjectтворча особистістьuk_UA
dc.subjectтворчий потенціалuk_UA
dc.subjectфахові дисципліниuk_UA
dc.titleРозвиток творчого потенціалу майбутнього учителя технологій у процесі вивчення фахових дисциплінuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
126463-Алла Григор’єва-270199-1-10-20180320.pdf240,01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.