Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2593
Назва: Самоосвіта викладача іноземних мов в умовах інформатизації сучасного суспільства
Автори: Западинська, Ірина
Ключові слова: інформатизація
викладач іноземних мов
самоосвіта
напрямки
види та принципи самоосвітньої діяльності
методична робота
інформаційне суспільство
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Западинська, І. Самоосвіта викладача іноземних мов в умовах інформатизації сучасного суспільства / І. Западинська // Молодь і ринок. - 2019. - № 7. - С. 115-119. - Бібліогр. в кінці ст.
Короткий огляд (реферат): У статті зазначено, що інформатизація всіх сфер суспільного життя впливає на функції освіти вцілому і методичну роботу сучасного викладача зокрема. Зазначено на зростання ролі самоосвітньої діяльності педагога. Визначено напрямки самоосвітньої діяльності викладача іноземних мов (вивчення нових навчальнихпрограм, підручників та навчальних посібників, вивчення передового педагогічного досвіду; оволодіннятехнічних засобів навчання і т.д.). Охарактеризовані види самоосвітньої діяльності. Визначено принципиметодичної роботи з науково-педагогічним складом та вказано специфіку їх обліку в процесі самоосвіти.Вказано на основні етапи самоосвітньої діяльності педагога (діагностичний, цільової, організаційний,діяльнісний, підсумковий).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2593
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
176116-Текст статті-388832-1-10-20190816.pdf327,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.