Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2593
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗападинська, Ірина-
dc.date.accessioned2023-10-30T09:20:41Z-
dc.date.available2023-10-30T09:20:41Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЗападинська, І. Самоосвіта викладача іноземних мов в умовах інформатизації сучасного суспільства / І. Западинська // Молодь і ринок. - 2019. - № 7. - С. 115-119. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2593-
dc.description.abstractУ статті зазначено, що інформатизація всіх сфер суспільного життя впливає на функції освіти вцілому і методичну роботу сучасного викладача зокрема. Зазначено на зростання ролі самоосвітньої діяльності педагога. Визначено напрямки самоосвітньої діяльності викладача іноземних мов (вивчення нових навчальнихпрограм, підручників та навчальних посібників, вивчення передового педагогічного досвіду; оволодіннятехнічних засобів навчання і т.д.). Охарактеризовані види самоосвітньої діяльності. Визначено принципиметодичної роботи з науково-педагогічним складом та вказано специфіку їх обліку в процесі самоосвіти.Вказано на основні етапи самоосвітньої діяльності педагога (діагностичний, цільової, організаційний,діяльнісний, підсумковий).uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectінформатизаціяuk_UA
dc.subjectвикладач іноземних мовuk_UA
dc.subjectсамоосвітаuk_UA
dc.subjectнапрямкиuk_UA
dc.subjectвиди та принципи самоосвітньої діяльностіuk_UA
dc.subjectметодична роботаuk_UA
dc.subjectінформаційне суспільствоuk_UA
dc.titleСамоосвіта викладача іноземних мов в умовах інформатизації сучасного суспільстваuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
176116-Текст статті-388832-1-10-20190816.pdf327,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.