Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2588
Назва: Особливості освітньо-інформаційного простору для формування соціальної активності учнів у закладах загальної середньої освіти
Автори: Булавенко, Світлана
Ключові слова: освітньо-інформаційний простір
ІК-блоки
соціальна активність учнів
інформаційні потоки
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Булавенко, С. Особливості освітньо-інформаційного простору для формування соціальної активності учнів у закладах загальної середньої освіти / С. Булавенко // Молодь і ринок. - 2019. - № 7. - С. 104-110. - Бібліогр. в кінці ст.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються особливості функціонування освітньо-інформаційного простору спрямованого на формування соціальної активності учнів у закладах загальної середньої освіти. Зокрема розкриваються мета, завдання, структура, особливості взаємозв’язків, напрямки розвитку освітньо-інформаційного простору. Автор описує три модулі-складові освітньо-інформаційного простору фізичний,психологічний та інтелектуальний, а також обмін потоками інформації між усіма учасниками освітнього процесу в навчальному закладі, а також обмін інформацією з зовнішніми структурами.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2588
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
176114-Текст статті-388826-1-10-20190816.pdf411,76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.